Sunday, July 26, 2009

jiwa kacau

should i feel sad or happy?

at one side, i am so happy for him. he get the goverment job. so, his future is already secured ( and so am i. *perasan okey* T_T ). His posting is at hospital pakar sultanah fatimah muar. Muar y'all. which is my hometown. of course it will give me tons of reasons to go home. which is not a big deal. usually i go back to muar like twice a month, or least once a month. he said he will come to KL for every 2 weeks, for his basketball game and me. so if he's not coming to KL,i can go to muar. so, not a big problem right? kan? kan? sila la jawab 'ya' bagi pihak saya.

on the other side, he is no more in KL. i can't meet him everyday. dah tak boleh mengada nak suruh dia datang shah alam teman dinner or lunch. or movie on wednesday (sebab half price *_*). so akan ada weekend yang dia tiada di sisi peneman saya pergi shopping sale sebab sale sampai 30 ogos lama lagi tuh dan banyak kasut baju dress office attire yang boleh diborong. *ayat tak payah puitis sangat nani*

terpaksa lah nanti mengheret kawan-kawan yang sudi meneman saya masuk ke semua kedai yang membuatkan mata bersinar melihat word 'sale', yang sudi bersama saya bertawaf sunway pyramid mid valley one utama the curve cineleisure. uhu.

pesanan dia, mahu saya jadi lebih matang, jaga diri baik-baik, happy sentiasa dan jangan sedih-sedih selalu.
pesanan saya kepada dia, ingat saya selalu, jangan menggatal, jangan mengurat orang lain dan selalu-selalulah datang jumpa saya.

do you guys notice the differences of his pesanan dan saya? kenapakah ya jadi begitu? hikhik.

urgh.

No comments: