Monday, August 31, 2009

gila. buang tabiat.



aku horny tengok gambar beliau di atas.
shit.
gilakah. hahaha.

hoh. semalam teman beliau cari t-shirt raya. mahu yang berkolar katanya. sebab dah kerja kan. lepas tgk movie UP 3D, kami pun round satu cineleisure , the curse. eh the curve. tapi x jumpa yang berkenan. last-last masuk G200 men. ade tshirt 2 pieces for RM129. ok la kan, murah sangat tuh. so, aku suruh la dia try and error. nak yang slim fit punya plak tuh. hiks. seksi okey dia pakai macam tuh. horny sket aku. hahaha. WTF. aku suggest dia try warna biru lumut and hijau. kena je plak dengan dia. so, suruh jek rembat dua-dua tuh. sebab kalau dia survey-survey lagi, sampai buka pun belum tentu jumpa yang berkenan.

okey. motif cerita??? aku horny tgk dia pakai baju fit-fit macam tuh.
ape??? WTF. hahahahah

No comments: