Monday, August 31, 2009

SPA oh SPA.

okey. sebenarnya banyak masa terluang sementara nak tunggu tanaman boleh di-harvest. hii. jadi, mem-blog diri sebentar.

semalam akmal bising-bising. suruh re-new permohonan SPA. dah failed interview PTD. pegawai sains pun simpanan jek. tapi, maaaaalaaaaasssssss sangat nak renew. bukan kecewa atau putus asa. tapi memang takde mood lansung nak mohon kerja gov sekarang. tak tau kenapa. mak dah bising. mak dia pun bising suruh renew. tapi, adakah anda paham saya malaaassss sangat nak mohon balik. tolonggggg! sangat malas okey. walaupun benda tuh cuma ambil masa dalam 10minit jek, tapi kalau dah tak nak tuh, tak nak jugak la kan. serius malas wehhhh. ade sape-sape paham perasaan saya tak? heee.

tapi demi dia yang dicintai, mak ayah tersayang dan bakal mak dan ayah mentua yang juga disayangi, saya gagahkan juga diri renew balik SPA tuh. tah betul ke tidak results SPM yang kena isi tuh. serius main bantai jek. tapi rase-rase macam betullah semua tuh. eh. tapi macam tak ada isi results MUET la pulak. Dem... CGPA betul ke isi eh? betul lah kot..dah.dah. malas nak fikir lagi pasal SPA ni. redha je lah.

No comments: