Saturday, November 14, 2009

agar tak nampak dull sangat

bila aku baca balik entri-entri aku ni, macam dull gile hidup aku kan? hahhaa. tapi tidak sebenarnye. aku saje tak cite bende-bende yang menarik sekarang. sebab lah life aku macam tak terurus lagi. tapi takpe. demi nak buktikan hidup aku takde la dull mane, entri ni full dengan pictures je ok.

sunway piramid. tengok movie Pisau Cukur. best jugak movie ni. recommended.


sunway pyramid again and taipan after watched This Is It. best gile okeh.


bukit cerakah. misi membuang lemak. heh.

at jusco. ain borong shades from guess itu. oh. sungguh bahagia kalau aku pun dapat ptptn lagi. hiiks.

subang parade. saje jalan cari baju and kasut kot time nih.

dataran shah alam. saje menggedik kat situ.

oh lupe plak. hari tuh aku ade belikan akmal tie and tie-pin. cantik. tapi lupe plak nak amik gambar dah g bagi kat die. terharu jugak la die cakap. elehhhhh. pastuh buat muke comel. hahhaha. dia cakap nak pakai time meeting je tie tuh. yang tie pin tuh tadi die call cakap dah hilang. mengamuk la aku. pergi suruh die cari balik sampai dapat. nasib baik tercicir dalam kereta jek and jumpe balik. isk. saje buat aku marah.

ape lagi bende menarik dalam hidup aku sekarang? takde. haaa...! takde. oh pathetic sungguh aku. takpe, pas aku berhenti keje and start keje baru mesti ade citer menarik kan.

harap-harap lah.

No comments: