Tuesday, December 01, 2009

saya bukan penganggur lagi okeh!


cubicle saye sangat comel. tapi agak bersepah, nak kene kemas. isk.
rambut dah panjang! yeay!

ye, hari nih start kerja tempat baru. baru first day, tak rase pape lagi. tak tau seronok ke tak nanti. tapi dengar khabar nye aku cam kene jage northern. wah. berjalan sakan la nanti aku gamaknye. heee. akan ku angkut sesape yang sudi mengikut nanti. hehehe.

orang-orang nye juge ok. takde la sombong or kerek sangat. lunch tadi derang ajak makan kat istana budaya. ade adam nur kasih tuh lunch sekali. remy ishak ke name die? uhu. dia berlakon dalam teater natrah tuh jugak. tuh pasal die ade kot kt IB tadi. ehe.


office nye kecik comel jek. banglo yang ubah suai jadi office.

ok. nanti update lagi pasal kerja baru ni ok.

daaa~

2 comments:

deqda said...

hai nanie..cngrate dpt keje br..singgah2 la blog br aku..hee

Hernanie said...

a ah, baru start keje baru. thanks. huu. ok nanti aku singgah tgk k. hee