Monday, December 28, 2009

kecelakaan.

ok. take a deep breath.

fuuuuuhhhh.

just now i had an accident. tapi nasib baik minor defect jek. only bumper kereta je yang tercabut. tapi takde la teruk sangat. ketuk balik for only 70 bugs. tapi sebab i langgar kereta orang, so i macam bayar la kat orang tuh balik. memang my fault pun. tak perasan orang depan brek. so tercium bumper die. lampu signal die pecah and bumper macam tercabut sikit. tapi takde la teruk sangat pun. so terus gie workshop and cina tuh cakap total sparepart and pasang 380 bugs. WTF mahal nak mampus.

pastuh cakap-cakap dengan owner kereta tuh die cakap die beli sparepart sendiri and pasang sendiri. just pay him 200 bugs. i called my dad tapi no answer plak. my sis pun x angkat. nak call akmal tapi teringat die ade ISO evaluation that day. tapi tengah lunch time maybe die free. so i call die. nasib baik die angkat. he banked in 300 bugs for me and paid 200 to the indian guy. oh lupe. kereta yang i langgar tuh mamat india. nasib baik die baik jek and tak ketuk duit aku banyak-banyak. nama diorang ravi and boy.

so mase nak tunggu kereta i settle, we all pergi minum kat maple. borak-borak dengan diorang. diorang keje dengan AmBank, yang dok tarik kereta orang kalau tak bayar kat bank tuh. woh, kire gangster jugak la kan.. tah betul tah tidak aku pun tak tau lah. lantak kau lah. aku tak heran pun. janji settle sume bende diorang tak balun aku sudey.


calar balar dah. nanti dah ade duit aku hantar kau pergi cat balik yeh. bertahan! hehe

macam serius tengah pokai. sebab salary lum dapat lagi. company will pay me by check at the end of the month coz i baru start keje. memang rules diorang. terpaksa pinjam dengan akmal.

thanks so much sayang. i hutang u banyak gile. hehehe. nanti dah dapat gaji ganti balik ok.

now baru i paham maksud u, that u always be with me no matter what happen. love u so much!! peluk sikit. hahahah. gatal.



tibe-tiber terfikir ni.
4733, tambah sume nombor akan dapat 8.
tarikh lahir aku 8 hb.
and hari ni 28 hb.

sepatutnye ong la kan. ni apsal macam hari yang malang jek untuk aku ni. isk.

No comments: