Saturday, December 12, 2009

malam tadi mimpi jacob si werewolf. awww~

tajuk takde kaitan dengan entri. haha.

ape nak buat?

nak balik damansara tapi takde orang.
kakak honeymoon kat thailand. hadtnyai katenye. last 2 years pergi france. jeles. bila turn aku nak kahwin and pergi honeymoon macam tuh. hahaha. owh. banyak betul duit diorang. bila aku nak kaya macam tuh? please turunkan duit dari langit. please. ^_^"

semalam jumpa akmal. tapi tak lumayan. sebab aku buat perangai and muka tension. menangis teresak-esak. sampai mata bengkak macam bola golf. tapi at the end, berbaik-baik semula. kelakar betul bila ingat balik. pesan dia, lepas ni kalau ade benda yang tak puas hati, cakap dan jangan simpan sendiri. menyeksa diri tak dapat apa-apa. at least kalau cakap, dapat sedar and perbaiki mana yang kurang. betul. mungkin itu yang sangat perlu untuk buat suatu relationship berjaya. perlu memahami dan bertolak-ansur. ya. aku kena belajar bab memahami dan bertolak ansur tuh lebih lagi. sebab aku rasa aku macam selfish. pentingkan diri. asyik nak dia ikut kehendak aku jek. bila tak dapat aku tension and buat perangai. huh. kejam sungguh kan?

tapi sayang, i dah banyak berubah ok. u masuk team futsal hospital pun i tak kesah even though every week u ade tournament or friendly match and kita tak dapat jumpa lama-lama macam biasa. i dah paham erti jumpa. spend the quality time together. and bercerita apa sahaja. and gelak sepuas hati. bukan berapa lama yang penting kan? oh. baru nak paham sekarang. ape la kan?? jangan ketuk kepala i ok. tipu. ade kesah sikit sebab tak dapat jumpa lama-lama. tapi dah boleh paham sekarang and like u always said, time for us will come. for us to be stick forever. and harap-harap u takkan muak tengok muka i sampai mati. uhu.

oh. tiba-tiba rasa tak sabar nak hidup berdua dengan u. berdua lebih baik??? macam lagu acha septriasa pulak. huhu.

No comments: