Monday, January 04, 2010

ok. sambung balik.

plan awal hari sabtu tuh nak gie P.D dengan budak-budak rumah and jumpa mak+ayah+angah+abang amir+adek+balqish+2-3 family belah ayah kat sane. tapi last minute akmal cakap nak datang KL and suruh beli tiket Sherlock Holmes siap-siap sebab takut full house takde tiket. aku macam dah berbelah bagi dah. balqish dah call-call suruh datang and ajak akmal sekali. tapi masalahnye akmal taknak and die ade game bola kat stadium salak tinggi petang sabtu tuh. die datang malam jumaat tuh and after movie terus jek die balik seremban. oklah. fine. terpaksa hampakan harapan balqish. sebab lepas ni 2 minggu tak jumpa akmal coz die ade keje every weekend sampai end january. meroyan lah aku nanti........



tapi sherlock holmes sangat besttttt and kelakar jugak. huhu. jude law ensem. robert downey jr plak hot.
good combo eh?

then hari ahad plak, gie bukit raja tengok citer ni:



tak berapa paham sangat tengok citer ni. tapi nasib baiklah heath ledger ade. plus colin farrel, jude law and johnny deep. semua pun hot! hehe. but actually all the 4 actors ialah 1 watak yang same. kene la tengok sendiri kalau nak paham. memang penuh dengan imagination!
ditemani fizah and julie. julie blanje movie ni. as return aku blanje dia makan la pulak kan. hu.


rambut julie dah berkarat. tapi ni ok sikit. hari tuh emas. hahaha. sori julie.

memang movie marathon kot weekend nih. gile ah. abes duit aku. ceitttt!

2 comments:

dialicious said...

bestnyeee asik tgk movie..okla pasni saya nak serbu wyg tgk sherlock plak..weeehee

Hernanie said...

sherlock best sebab robert downey and jude law HOT. heheh.