Saturday, March 27, 2010

ape yang korang rase?

baru balik dari TB & Lung Disease Symposium. pnat mengantuk gile weh dengar semua speakers tuh cakap. bukan lah macam speaker radio tuh yang tibe-tibe ade mulut boleh berkata-kata. tapi orang-orang yang penuh dadanya ilmu dan layak bercakap pasal diseases tuh macam TB and COPD. hah. korang paham kan maksud aku ni? hee.ape-ape je lah.

oh yek. aku telah meng-notice suatu perkara. aku ialah sudah 2 minggu tak jejak kaki ke gym. alasan, busyyyyyy. outstation jek sekarang ni. jadi, perkara yang aku notice itu ialah aku macam dah bertambah chubbyyyyyyy. dalam erti kata lain, gumuk kahhhhh? huaaaa

bukti yang boleh kata kukuh jugak lah :

mase kat hard rock. macam dah bertambah triglyceride kan?

bukti kukuh lagi:

mase kat TB & Lung disease symposim tadi.

seeeeeeee? makin gumuk kan?  huaaaa. harus lah aku berkampung kat wisma consplant tuh nanti. damn.

ok. mari pergi makan puas-puas malam ni. tawaf satu bandar penang. let's go babeh.

No comments: