Sunday, March 14, 2010

a very busy-bee weekend.

on the friday aku dapat news dapat pegawai sains tuh, aku dapat tau satu berita ni;


so, dah alang-alang dapat MTest ni, pergi je la kan. soalan dia bapaks susah weh. serius aku maen hemtam jek. ade satu part kat bahagian insak tuh tanya : Jika anda terdengar lawak lucah anda akan ketawa. A) Ya B) Tidak. aku jawab la YA kan. hahahhaha. watpe nak tipu. betul ape. memang kalau dengar gelak la kan. hehe. then soalan analitikal die gile babs punye pening. tah ape-ape. aku pun tak reti describe camne soalan tuh. takdelah berharap sangat. pastuh dah la masuk lambat. Akmal la datang jemput lambat. nasib sempat. pastu abes test gie makan plak. makan je la kejenye..heh.
si hitam legam sekarang.

heheh. pakai baju kurung pergi test. baekssss la kunun.

pastuh malam tuh jugak balik shah alam sebab ahad tuh ade conference kat menara hap seng. I LOVE ME health conference, specially for women. macam awareness untuk cervical cancer, breast cancer. so company aku took part because we all have this technology for pap smear test yang canggih manggih la skit. hehe. ramai jugak public people datang, 

at the booth
3 white ladies
roses to visitors. 
I LOVE ME !

tapi ade plak hal yang bikin hati panassssss. heh. tapi malas la nak citer pasal tuh. dah resign nanti boleh citer. hahahahhahahhaha.

warghh! malas nye nak keje esok. takde rest lansung weekend ni.

nak demam esok boleh tak??? pelissssss...


No comments: