Thursday, April 22, 2010

and the award goes to..

oleh kerana dapat  award beautiful blogger  kat bawah ni, terpaksa aku cerita 7 perkara tentang diri sendiri. rase-rase perlu ke tau?

1. aku degil.
2. cepat naik hangin nak-nak time tengah lapar. jangan la cari pasal dengan aku. ade je nak kene makan penampar kang.
3. aku tiada arah tujuan hidup. tiada planning. such as nak kerja apa bile besar, nak pakai kereta gempak apa nanti, nak beli rumah besar mana. yang aku plan ialah bile nak kahwin kerana sesungguhnya aku tak sabar nak kahwin sebab nanti boleh posing banyak-banyak dan aku akan jadi centre of attention. suke. hahahha.
4.  life aku sekarang and kerja aku sekarang mungkin takdir. rezeki. dan yang seumpamanya. yang penting bila aku dapat achive sesuatu, mungkin kerana doa mak aku. itu pasti.
5. kaki aku saiz 5 atau 6. kalau ukuran UK size 36 atau 37. kalau main bowling, kasut size 4. kecik kannnn?
6. aku ketagih biskut hup seng cicah teh O suam. kalau aku datang rumah korang tapi takde makanan nak hidang, bagi ni pun cukup. hehe.
7. korek hidung setiap hari adalah wajib. sebab lubang hidung aku senang penuh dengan t**k hidung. adakah kerana lubang hidung aku besar atau bulu-bulu hidung aku dah licin? hurmmm...

seterusnya, aku bagi award ni kepada :


1.  yana
4. dila

ok. nak tido. good night.

No comments: