Tuesday, April 06, 2010

*saje testing tahap kelajuan maxis broadband kat bakri, muar*

yup. i'm already in muar. my peacefully hometown. chewahhh..

sampai-sampai kul 2 tadi, terus unload barang dari kereta. ayah pun rajin tolong ni. rupenye die nak bawak kereta aku pergi kerja pulak. chesss~ ni petang ni die gi melepak warung minum teh pun bawak kereta aku. yes, aku suka. ade peluang nak pakai civic kesayangan die. yelah, dah takde kereta, terpaksa la bawak kereta ayah kan kalau nak gi mana-mana. hahahahaha.

lepas kemas barang sikit-sikit, terus makan. uihhh.nikmatnye nye makan masakan mak. memang menggemukkan. hehehehehe. lagi lama aku duk umah, lagi bertambah la kg aku nanti. dahla takde fitness first kat muar ni. haihh.

ala. rindunya nak pergi gym...isk.

No comments: