Wednesday, May 12, 2010

babling in the evening

evening all.

lately ni, memang selalu update entri. kenape? sebab boring gile kat sini.

petang-petang hujan. plan baik-baik nak gie jogging petang semalam and petang tadi. tapi pun hujan jugak. siap ribut petir semua. entah kenapa JB ni hari-hari nak hujan. kalau pagi ke, tengah hari ke hujan okey lagi. nie petang-petang. terbantut segala usaha aku nak gie beriadah. heh. eh, kuasa tuhan. (dalam hati, yes! tak payah penat-penat gie jogging!) hahaha.

owh, hari tuh kan, big bos puji aku banyak skit masa jadi emcee hari tuh. hehe. diorang cakap aku pandai  handle situstion. rilek je, tak nervous lansung. padahal baru first time. then siap ada last minute changes. tapi still rilek lagi. yang buat diorang kagum, sebab aku macam tak nervous lansung depan pengarah JKN. eh, watpe nak takut kan. dia manusia jugak hape. hu. so, big boss cakap pasni kalau ade pape event penting, nak panggil aku jadi emcee. wahh. boleh camgitu? tukar profession la camni. masuk top host ke. hu. takde la. teori dia senang jek. sebab aku suka la sangat kerja men-ca-pub (cari publisiti) ni. hahahah. kerja-kerja yang ala-ala glamour skit memang aku suka. contoh, masuk tarian masa kat UM dulu - sumpah i rase macam fofulor, contoh lagi, jadi biro publisiti dan pendaftaran untuk dinner kolej, 2 years berturut-turut - pendaftaran, jumpa ramai orang and rase fofulor juga. publisiti - bukan publisiti murahan macam artis tuh. theehee ^_^


korang, aku kan skang hari-hari kerja pakai baju kurung sekarang ni. kadang-kadang ade gak teringin nak pakai baju office casual, tapi kang takut orang lain pandang pelik pulak. so pakai je la baju kurung tuh. nanti bile dah lama sikit boleh la kot try pakai baju casual biasa.

ni la stock baju kurung. ade 3 helai yang dah takde kat tempat hang sebab dah pakai la kan.

cermin besarrrrrr punye. and harus yang panjang macam tuh.
penting untuk bagi ilusi SLIM bila kau menghadap cermin.
dapatkan di pasaraya giant berdekatan dengan harga RM 23.90 (kot..)

*iklan tamat*


rak kasut plak. simpan dalam bilik. untuk mengelakkan housemate curi-curi pakai kasut kau.
hahahahhahaha.

sebab aku tak suka pakai barang orang. and tak suka juga orang pakai barang aku sesuka hati bapak mereka. melainkan mereka itu ialah angah aku. sebab kekadang aku pun suka pinjam barang die jugak. hehe. lagi satu sebab bapak kami ialah sama. it make sense. kan? hahah.

dulu akmal bising-bising masa pindah JB sebab nak angkut jugak kasut-kasut aku tuh. mesti lah. heels and shoes are woman best friend. untuk mencantikkan outfit. untuk bagi ilusi ramping. untuk bagi ilusi tinggi 5 inci. untuk buat kau feel sexy. untuk buat kau feel cantik walaupun tengah pakai baju yang paling hodoh dalam simpanan. ngerti?

dah-dah. jom tengok piala thomas malaysia lawan denmark! malaysia bolehhhhh!

No comments: