Monday, May 10, 2010

emcee bukan m.c

hari ini dalam sejarah. jadi emcee meeting pathology negeri johor. entah kenapa takde nak nervous-nervous. rilek giler. siap boleh pergi meronggeng kat kl lagi sabtu tuh. pastuh skrip tak print pun. pagi ni baru print. then edit on the spot because ade aturcara yang kena tukar masa. seriously, tak pernah jadi emcee pun ok before this. main redah jek. nasib baik everything ok. dah la ada pengarah JKN semua.

what's in the meeting will not be revealed here. in fact, tak pernah cerita pasal kerja secara melampau pun kat sini. cuma masa kerja dengan 1st company dulu, bila diorang buat pasal tak bayar gaji and epf baru cerita. just to warn you guys out there, beware dengan company ni. jangan kerja dengan diorang and kalau dapat employer yang macam tuh, cepat-cepat lah korang tender surat resign k.

and masa meeting tadi, 1 staff from hospital muar datang bisik kat aku, "ni tunang encik akmal ke?". pantas je aku geleng cakap "taklah, belum tunang lagi..." sambil senyum macam nak makan pelempang akmal kalau dia tengok muka gedik aku time tuh. hahahhahahah. aku pun tak paham apa motif aku senyum gatal masa tuh. owh. malu malu.

No comments: