Sunday, June 20, 2010

abid dan faiz punya kenduri kahwin.

sekian lama tak update. baru ari ni nak bukak cerita.

semalam ialah wedding my bestie. congrats again puan abidah! dah jadi isteri orang. jangan nak menggedik lagi heh.

time akad nikah aku dengan kak are je yang ade. so, kitorag pun menggedik la dua orang. heh.

pakai tudung hormat majlis mulia. ehe.

sekali lafaz! bukti kehebatan faiz. haha. kejantanan? nanti tanya abid. kahkahkah.

dah sah.
time ni lawaks. tok kadi tak bagi green light nak cium dahi, die dah bangun dulu. isk isk. terus nak terkam. 
sabar sabar la faiz oit. hehe

lafaz pelepasan dari ibu.
pehhh..time ni shahdu giler. aku pun terkeluar jugak 3 titis air mata. kalau time aku mesti banjir 1 rumah. dah la aku memang kememeh. mak aku plak cengeng. konpem!

owh. sungguh gedik. i like~ haha.

then sebelah petang nye sanding plak. mari lihat kekecohan kami. mari mari. lalalala~

pengantin buat peace kooo..pastuh siap jerit "IZ ! IZ! IZ!" 
kena sound tepek dengan yana. "abang la weh, iz iz. ape la". haahhahaah.



muafakat membawa kekecohan. siap culik anak orang.

damn yana. kenapa kau nampak paling ketot di situ? hahahaha. peace peace.

mak aku stare kat aku dengan jaja and julie. mungkin berfikir "bila turn anak dara 3 orang ni pulak?"
mak nak support? anytime i okehhhhhh! bulan depan? bolehhhhh.

encik akmal pun ade time ni. tapi entah kenapa tak pulak terfikir nak amik gambar dengan dia jugak. sorry kamu telah dilupakan sayang. hakhak.

***gambar selebihnya kat facebook. 

ade cerita lain nak story. nanti-nanti i update ok. 
daaa~

No comments: