Sunday, June 27, 2010

new hair. lalalala~

jumaat yang lalu...

i teman cik mazseela pergi saloon kat pelangi mall. hajat di hati sambil teman die aku nak buat treatment scalp jek. sebab lah ade this little-little dandruff yang semakin bermaharajalela sejak aku start berjogging or ber-exercise ni. asal sweating jek, perghhhh gatal tak boleh ingat punye.

so, bile dah kat saloon tuh aku cakap la nak buat treatment scalp. they using redken's product. so, recommeded sangat-sangat. yang dok belek-belek rambut aku tuh macam senior hairstylist, lelaki. lame gak die dok belek telek rambut aku. die cakap rambut aku takde style. muka aku dah chubby so kalau rambut lurus lagi la nampak chubby. boleh tak die cakap macam tuh? mane la aku tak terbakar. ces. die suruh buat perm. siap tunjuk aku gambar korean hot chicks yang rambut curly wavy. oh, i nak hot jugak. terus said yes ok kat hairstylist tuh. haha.

then i called akmal..cakap nak curl rambut. die cakap tak payah. tapi i nak jugak. peduli hape. huhu. 

3 jam ok kat saloon tuh. at one time aku rasa macam medusa sebab wayar-wayar alat digital perming tuh tergantung kat kepala aku ni. haha. lupa plak nak snap gambar.

the results,
i like it so so much! and so my bf. hehe

lepas tuh semalam bila pergi jalan-jalan kat the zon dengan yana. ade sorang kakak ni tanya aku buat rambut ni kat mana sebab lawa walaupun rambut pendek. hahahah. oh, suka nya. lalalalala~ (perasan)

yang penting bulan ni aku sengkek sebab dah pergi buat rambut.
ayah, hujung bulan boleh loan? hahahaha. dapat gaji i ganti.
ape? akmal nak bagi loan? oh..boleh jugak! 

heh~

No comments: