Wednesday, June 02, 2010

tali pinggang sumo

i blushing. ade orang suka bace belog i yang tah pape ni. sungguh i malu. hakhak. gedik.

kali ni nak cerita pasal tali pinggang sumo. asyik cerita pasal biskut hup seng jek, bosan la pulak. bagi benda lain plak rasa keangungan mencapub kt laman sesawang yang tiada sempadan ni.

korang tau betapa pentingnya tali pinggang sumo? selain dipakai oleh ahli-ahlo gusti sumo? hah. meh nak cerita.
sebelum.

selepas memakai tali pinggang sumo.

point satu : paling penting bagi kau ilusi pinggang ramping macam kerengga. sehingga ditegur oleh makcik PPK office bahawa aku kurus. wau! i like! sehingga dia tak sedar betapa buncit nya perut ku dilapisi trans fatty acid dan tryglyceride beserta adipose tissue. (eh, boleh ada adipose tissue ke kat perut, sape-sape rase terer anatomi sila jawab)

point dua : menambah perisa kepada gaya dan wardrobe yang dipakai. see? see? haha. barulah ade keyakinan nak posing bercekak pinggang segala. sebab kunun-kunun ada pinggang dan saja la nak letak tangan kat pinggang nak show off pinggang ramping palsu ku itu. fake! fake! ahaks.

saje nak bagitau la kan, walaupun korang tak tanya. tali pinggang sumo ku itu dibeli nun jauh di utara, queensbay penang. macam kat la tempat lain takde jual kan. tapi sumpah kat penang je aku jumpa yang macam ni. yang ala-ala belt chanel gitu. waaa fake lagi! ok. cardigan just seplo hinggit. beli kat scarlet jusco. office pants pun sama. tapi harga tak hengat. kemeja tuh plak ialah free. dahla brand valentino rudy. mahal tuh. aku cilok dari company delfuck. masa aku resign saje tak pulang sebab derang tak bayar gaji dengan EPF aku. hakhak. terbalas dendam aku.

read :
laman sesawang = laman web
delfuck = delphax

sehingga ini sahaja pembelajaran kosa kata ye adik-adik. sehingga bertemu lagi di lain masa.

No comments: