Saturday, July 17, 2010

ong bak 3. best sikitttttt jek.

ok. hampa. keciwa.
tak seperti yang diharapkan.

nasib baik body agak hot dan yummy. hakhak.


scene fighting die tak berapa menarik. then ending plak macam hampeh jek. tapi tak semua scene tak best. ade jugak part-part yang menariks. scene ape yang best, malas nak cakap. pergi cari tengok sendiri la kan. i'm not a good movie reviewer. bukan pengulas filem yang bagus. aku pandai tengok and komen sendiri jek. haha. tapi from 5 stars, aku bagi 4 suku stars. boleh? haha.

whatever pun, timekasih pada shiro and mazseela sudi teman layan movie ni. aku tau korang tak suka chicken meat ball aku tuh. tapi i suka noks. dulu mase tengok movie kat o.u boleh bedal sampai seplo cucuks nok. hakhak. gile-gile.

now, dah berada di muar. semalam balik naik bus jek. minyak ron95 dah naik 5 sen. ni kira rakyat didahulukan ke dibahulukan kan. tau la nak raye nok, tak dapat bahulu, dahulu pun bedal. sentap jugak la kan bile naik 5 sen tuh. tapi nasib baik keretaku jimat minyak. then tempat kerja plak dekat je. macam 2 km jek dari rumah. kang bile minyak mahal sangat, aku jalan kaki jek la gi keje. tak pun nak beskal. lalalala~

so, sampai-sampai semalam akmal jemput. hari ni die gi induksi kat mersing for 2 weeks. pergi induksi baik-baik k sayang. jangan menggatal. hakhak.

ok, nak tolong mak masak. malam ni ade wedding reception yan a.k.a eliziyanti. nanti aku update pasal wedding die plak. cehh...ayat macam ramai gile jek yang bace blog sememeh ni. haha.

daa~

No comments: