Wednesday, August 04, 2010

feeling graduation. uuuu~

what should i write? takde idea lansung. tapi tangan gatal aje nak menaip. oh, yeah, teringat pule. now ialah convocation UM. fac sains grad hari apekah? but for sure mesti time petang punye. hiks. boleh tak nak ingat balik time-time convo dulu. tak boleh nak ingat jugak. ade aku kesah? hakhak.

best gile okeh convo dulu. rase macam penat lelah kau belajar dari tadika sampai final year degree tuh akhirnya terbalas jugak. walaupun belajar main-main. study on-off jek. last minute punye revision. tapi pass jugakla kan. at least takde kantoi paper and maintain CGPA. okey ape? hukhuk. best bila pergi join mendealah kat kolej or U. takde la aktif sangat pun. tapi takde la jugak aku duk memerap dalam bilik tak bercampur orang. bosan kot macam tuh jek. cube bayangkan kau 3 tahun kat U. tapi cuma ade 3 orang kawan jek? what the heck?

and paling best bila kau ade circle of friends yang best giler babs tak hengat punye. and then classmates pun best gile tahap cipan. lecturers pulak punye la sporting siap bleh menari poco-poco bersama. best tak? best tak? iye. itu lah yang aku rase masa kat UM dulu. kau nak dapat lecturers best kat UM sila amik biohealth science, faculty of science. course-course lain aku tak tau la pulak. mesti ade jugak yang best-best tuh. kan? kan?

boleh tak nak tepek gambar-gambar aku grad dulu kat sini. tak suke tak yah tengok ok. chiauuuu~

time nih dah dapat scroll. yeay! haha.
muke macam budak tingkatan 2. ok. fine.

uuuuu~

coursemates. see see budak akmal rais tuh terselit kat celah-celah tuh.
3 PTD, 4 pegawai sains, 1 lecturer, 2 execs.

baling-baling mortar board. best wooo....

ok, dah. kembali ke alam nyata. kau dah bekerja 2 tahun ok. jangan nak perasan macam baru lepas grad lagi. (-_-")

**eh eh. yana grad tahun ni. congratulations in advance bebeh!

1 comment:

LyaNa HamzaH said...

yer saya grad tahun ini..pada bulan oktober..rasanya lah..hihihi