Thursday, September 30, 2010

awet muda memang macam ni lah

can anyone believe me that i am 24 and i am a scientific officer? i am 24 ok! 24 ! ok. tipu. belum masuk 24 lagi. lagi 2 bulan 8 hari baru masuk 24. but hey, i'm almost 24 lar.

but why i make so much noise about it? kau sakit hati tak bile orang cakap "hah? pegawai ke ni? alahai...muka macam budak tingkatan 2 aje ni!" atau lagi sakit hati bila orang cakap "hai boleh ke budak ni buat keje muka macam tingkatan 2." sakit hati tak? kan? kan? atau orang cakap "kau nak kahwin tahun depan? eh muda lagi nak kahwin dah ke?" hoi tahun depan umur aku nak masuk 25 lah!

tau la aku tak macam diana danielle. umur baru 17 tapi muka dah macam umur 26 tahun. atau macam hanis zalikha umur baru masuk 20 tapi muka dah matured habis. *eh aku pun tak sure umur die berapa. hiks*

aku malu nak bagi gambar passport untuk tampal kat carta organisasi sebab muka tak layak macam muka budak sekolah. pakcik cleaner sinar jernih pun gelakkan aku. ok fine. lepas akreditasi aku cabut gambar tuh. fine! fine!

1 comment:

julie said...

ilek la nanie...ak pun slalu dgr ayt cmtu...lg la, slamber ckp ak drjh 6...watevr...pegi M sume org yg ckp tu...dun wery as long ko perform dlm keje, matured in giving opinion n action...org x ckp cmtu dh...gudluck nanie..chaiyok2 =)