Friday, October 08, 2010

bebalan sengal.

serius shit macam bosan gile malam ni. macam menyesal jugak tak balik muar. tapi kalau nak balik muar every weekend harus ranap poket aku yang dah sedia ranap ni kan. aku balik-balik je dari lab tadi terus baring pandang siling. siling pandang aku. dengar bunyi kipas. pastuh layan ANTM 15 episode 5 kat youtube sikit. pastuh aku dah tercengang tak tau nak buat ape.

padahal aku ade 3 cerita siri korea yang aku belum tengok. tapi selagi aku belum ade mood nak tengok, memang la aku takkan tengok. entah. kalau orang lain mesti la tak sabar-sabar nak tengok kan. tapi aku cam boleh simpan-simpan lagi.  so korang terpaksa la bace ape yang aku nak membebel ni hah.

tapi masalah nye aku tak tau nak cakap ape. hahah. korang boleh lempang aku angin laju-laju kalau nak. hahahaha. mesti sakit hati je kan bace.

eh macam dah orang gile plak aku ni melalut ke laut tak tentu pasal. tapi laut dekat je. depan tuh dah selat tebrau dah. hakhakhak.

aku macam nak gie buat treatment rambut la besok. dah keras kematu dah rambut ni. pastuh aku ade 1 kupon free karoke kat red box. takkan aku nak gie melalak sorang-sorang pulak kan. aihhh tak syiok la pulak nanti. alaaaa  yana napa kau takde minggu ni????

No comments: