Friday, January 07, 2011

DIY centerpiece

tibe-tibe mode gedik datang. tibe tibe rase nak DIY centerpiece. tapi....

"makkkkkkkkk meja guest kite bape biji semuanyaaaaa??"

ontah tak tau den doooo...haha. bile tengok centerpiece yang comel comel aku cam geram je tengok. terus tumbuh perasaan jeles berbunyi begini "oh nom nom aku mesti buat macam ni jugak". haha. so terus google google centerpiece yang comel. aku nak yang kecik kecik je. tak besar sangat pun.

idea dah mari berdikit dikit. ingat nak guna lebihan botol botol untuk pot pouri tuh je. ade banyakkkkkk lagi, rugi tak pakai. hehehe







pictures are from HERE .

i prefer the 2nd design the most !!! simple and classic. akan cuba sedaya upaya buat bende ni. hehe.

bf dah bising tanye nak buat ape lagi besok aku nak cari bunga. ye la. bunga handbouqet dengan bunga centerpiece. ngehngehngeh. tak kan nak cekau bunga tepi jalan yang tak pape tuh kan. heh. bf cakap i membazir you. membazir ke i??? -_-

hellooo dah tentu tentu kepala aku ni ade 3 pusar rambut, dah jelas lagi bersuluh spotlight yang aku ni degil orangnye. semua mende yang aku nak mesti dapat. sebab tuh kalau gaduh dengan die aku kalah aku mesti buat perangai sampai die rase bersalah and admit. hahahahhahhha. jahat kan. jangan tiru perangai buruk ni tau.

ok. besok nak serbu kedai accesories kat perling tuh.


to those in JB, jangan lupa ahad ni tau. CAR BOOT SALES  i. ehehe.

No comments: