Saturday, February 26, 2011

fakta basi

1. peminat tegar American Next Top Model. terbaru season 16. kau dah tengok? belum kan. hahahahahha. aku rase brittani akan menang. eceh.

2. tak suka pakai aksesori macam gelang ke, rantai ke, earing ke. yang  aku permanently pakai just necklace yang mak aku bagi masa convo dulu. cincin risik dengan tunang pun kadang-kadang je pakai kalau nak gi jalan. hehe. sebab aku rase macam mengerlip sangat. takut ke kalai ade peragut kerat jari aku. macam-macam boleh jadi zaman sekarang ni kan..

3. jangan tanye kenape muka aku jarang naik jerawat. alhamdulillah. tapi jerawat naik kat kulit kepala plak, sikit-sikit la. nasib baik takde kat badan. hehehe. dah, jangan fikir bukan-bukan ye.

4. aku tak tau la nak dress up matured macam mane lagi dah. orang selalu ingat umur aku baru 21 or 22 lagi. nampak bebudak sangat ker aku ni?

5. tetiba aku rase aku ni tak sepatut nya amik biologi dulu. patut nye aku amik architecture ke, engineering ke. business ke. marketing ke. hikhikhik. tak nak bersyukur kan aku ni.

6. dah bateri mr toshi nak habis. malas nak charge. bye.

No comments: