Sunday, March 20, 2011

Day 20 - 3 things you are proud about your personality

apekah? tak reti nak jawab eh.

harus ke bangga kalau diri sendiri ialah tak berapa nak bagus? ngeks la.

yang boleh dibanggakan ialah :

1. independent.
bermaksud aku memang boleh shopping sorang-sorang tak kira di mana sampai habis duit. tak payah ade orang teman pun aku bole aje survive! aku pernah shopping sesorang kat sunway pyramid. tau-tau dah terhabis 1000. hahah. tuh padahnye bile takde orang teman, takde sape nak stopkan kita dari terus shopping.  pastu, kat jb plak. ksl,  jusco tebrau, pelangi mall. semua aku gie sorang je kalau nak shopping. hehehe. tak nyusahkan orang nak teman aku yang mesti nak masuk semua kedai. kesian nanti orang tu penat... hu

2. determination tinggi
bermaksud selagi tak dapat ape yang aku suka, akan ku usahakan sampai dapat. hehe. dan selalunye ia berkaitan dengan wedding prep, and self indulgence. heheheh. kalau pasal kerja or orang lain, ade aku kesah? hahhaha.

3. suka fikir negatif.
ye. yang ni akmal selalu marah sebab aku suka fikir negatif. contoh : macam mane kalau tak cukup duit nak kahwin? so aku mesti akan fikir back-up plan. same ada minta sedekah, mintak sponsor atau rompak bank. hahaha. nak buat loan, memang tak la. hutang aku pun dah keliling pinggang. hehehe.

dah. aku memang suka merapu.

bye.

No comments: