Sunday, March 06, 2011

Day 6 - A song that makes you cry

lagu ape yang buat menangis?

takdelah weh. macam tak pernah dengar lagu pastu menangis. tapi tengah menangis pastu dengar lagu ade lah. hikhikhik.

biase lah kalau time tengah gaduh dengan akmal, time-time tuh la keluar lagu-lagu syahdu kat radio. hahahahha. lawaks lawaks.

tapi, mase kecik kecik dulu, ade 1 lagu ni bila dengar cam sedih gila lah. apetah tajuk die. lirik pun dah lupe. yang siti musliha nyanyi tuh. korang ingat kah? sebab lagu tuh berkait dengan hidup die, sebak jugak la bile dengar time tuh.

kat mane siti musliha tu sekarang eh? i hope she's doing fine. dah takde dengar citer pasal beliau lagi dah kan.

ok aku memang suka lari tajuk. hahaha.

1 comment:

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

a.ah sedih lagu tu. ingat ingat lupe. tapi memang sentap ah. kesian die.