Sunday, July 24, 2011

bunga pahar siapppppp

phewww.

finally,siap 167 bunga pahar. hajat hati nak siapkan 200. tapi macam nak muntah dah mengadap bunga pahar je -__-" so yang termampu 167 jek. hakhak. cukup tak mak? mak cakap "dah malas le tew nak buat lagi". hihik. memang pun =P

ready nak hantar ke muar. simpan dalam kotak dixy si mineral water. mekaseh dixy.

now, lets move on to another DIY project.

jeng jeng jeng


yang ini memang buat jari jemari mulus ku melecet. dah la tangan jadi kasar hari-hari dok basuh dengan sabun scrub kat lab tu. isk :'(

officially 5 months to go!!!

**cc. encik akmal rais. bila kita nak pergi kursus kahwin ni? lepas raye aci tak?


1 comment:

AnEs said...

nanie! kasi tutorial sket cane buat bunge biru belah kiri tu boleh? cantek la! hihihi