Monday, September 12, 2011

nilai trip

sabtu hari tu, pergi nilai3. shopping. hehe. pegi dengan both mothers, akmal and balqish si kenit. yg ni tukang nyebok je. mulut potpetpotpet tak reti diam. buat kecoh kt kedai.

sebab mulut dia. ade jugak dapat free gift and diskaun. haha. tak sia-sia aku ajar dia supaya bermulut becok.

hasil tangkapan kat nilai?

-cadar bridal. from RM770 jadi RM385. kain cotton. so comfortable. corak cantik tak crowded. i dont know price kt tempat lain. but aku memang puas hati. pernah tengok kat ssf, harga pun dalam 400++ tapi takde comforter. yang ni set lengkap. hu. aku tak suka cadar yang bercorak sangat. sakit kepala tengok.

-paper bag. paling murah  dapat dalam 38 sen satu. i know ade yg lagi murah. tapi tak berkenan corak nya. then senang bocor. yang beli ni jenis kertas keras. dah try letak barang yang macam air mineral botol kecik tu + epal 1 biji + 1biji mug besar. tak koyak. kukuh. QC passed. hehe borong 800.

-bunga buat hantaran. riben, polistrene.
-doorgift. ape tah. cawan kot? tak ingat. haha.

mak akmal pulak beli:

-bunga pahar. tapi tak tau price nya. haha. malu la nak tanye.
-paper bag
-bakul untuk letak hantaran
-etc etc. tak ingat sangat.

most kedai ingat aku ialah adik akmal. yang nak kahwin nya aku. bole? bila we all bagitau aku dengan akmal yang nak kahwin nya, and bgtau yang both mothers tu mak kitorg, diorg like terkejut gila. diorg cakap, bagus gila besan sama besan baik sangat-sangat. siap bole shopping sama-sama. mak dia pilih untuk mak aku. mak aku pun tolong pilihkan untuk mak dia. hahah. comel kan? hehe.

so, banyak benda dah bole cross ni.

oh ye. MUA untuk nikah and OV dah booked. yeay!


No comments: