Sunday, October 23, 2011

hasil gaji bulan ini

dulu penah beli yang 80pages 17''x12''. tp dah ni ade diskaun berganda, beli la lagi. 40 pages je. medium size. kot2 tak muat 80 pages semua gambar kahwin i nanti. hehehe. akmal tak tau aku beli ni. kalau dia bace belog aku ni, tau la kot nanti. if u read this, sorry org tak bagitau. hhihihik. peace!

ini mengade je *rambut memang banyak gugur*. plus, aku beli lagi satu deal 1 session slimming from Mayfair Bodyline RM8.80. saje untuk pamper diri bila dekat big day. yet to wait for a spa deal. dpt 1 session spa. ok la kot. come on! cepat la kuarkan spa deal area johor. i want one....

and this one. 1 month unlimited gym passes. gym dekat dgn hotel new york jb. dekat juga dengan banafe village and banafe lama. pas gym makan nasi pecel lele. huehuehue. hope bole fitkan badan in this 1 month. lagi 3kg je! but if tak dapat lost 3 kg, i just want to look healthy and radiant on the big day. hoho. mungkin dah takdir berat aku memang 50-52 kg je kot. nasib badan (-__-'')   bole gitu? haha

props menggedik utk photoshoot nanti. hehe. and also for my friends nk ber-camwhoring mase wedding nanti. i know lots of my friends kaki menggedik depan camera. i know u girls. tak usah nafikan -___-''
*jangan lempang aku please. haha ampun!*


if u all noticed i added tab DIY list kt atas tu. so that aku ingat ape benda yg dh buat and cari balik incase dh masuk kotak and lupa simpan kt mane. hoho. anyone nk tutorial, sila request. nanti aku buat. huhu. ade ke? project cikai jek   (-___-'')

ok. byeeeee

2 comments:

cik nurulain said...

sng ke nk buat photobook tu...nak jugakkkk. sbb tkut gmba dr op lmbt...huhu.

HERNANIE said...

Order online jek dgn photobook msia. I mmg x buat album dgn OP. I amik shoot n burn saje