Friday, October 21, 2011

random

#1. nak kahwin ni, duit keluar macam air -__-''

#2. pegi SSF, beli. pegi angsana, beli. pegi romantika, beli. pegi pelangi mall, beli. jumpa barang comel untuk deco, beli. jumpa barang murah dan cantik, beli. tapi ade tersalah beli barang. ingatkan RM 14.50. rupanya RM41.50. dah bayar baru macam "eh. asal mahal??". sesal kemudian tak berguna. terpaksa bayar sbb macam malu nak letak balik -__-''

#3. tau tak boot kereta aku dah penuh gila dengan segala macam barang wedding. dulu penuh dengan kasut. hihihik. lepas ni penuhkan seat belakang pulak. hohoho.

#4. sebenarnya banyak barang yang aku beli tu nk ceritakan kat sini. tapi semua dalam kereta. rumah aku tingkat 7. T.U.J.U.H. faham dah? mekasih ;)

#5. lagi 63 hari. bole ke nak kurus ni? sempat ke? puasa 2 bulan, bole kurus tak? tapi kalau ade jamuan kat ofis or ade orang belanja, mesti tak puasa. rugi plak tak makan. dangggggg!!! camna kau nak kurus kalau tak tahan nafsu?

#6. now, 51.5kg. target nak 48 kg. bole kaaaaaaaaaaaaa?  stress la oi. jom makan kuew tiaw kerang. nyum nyum.

bye.

4 comments:

cik nurulain said...

alahai u 51 je gemuk ke?

i ni 55 tau. :( lg sedih...

HERNANIE said...

i consider gmk sebab i tinggi just 156cm. kira rendah jgk la kan. :(

cik nurulain said...

omg. i ni tggi 155 je. i kira gemok la ni. huhu. i mls pk la...tension klu pk sbb i ssh nk trun berat manjang naikkk je...

HERNANIE said...

Xde lah gemok pn u ni. Ok je. Janji nmpk cntik on big day n cantik dlm gmbr. Hu