Tuesday, December 13, 2011

10 days !!!


nervous jugak ni. haha.

sebab:

-mini dais nikah terkontang-kanting lagi. baru half je siap.
-tak dapat cuti awal. coz on 21st december, ada taklimat pasal SBPA. and kene sain2 semua. bole je aku nk sain awal-awal. tapi takut PT kt sini misplaced fail aku ke. mane tau kan. dah banyak2 macam tu. macam2 bole jadi. 
-tak bole nak continue cuti pas nikah lama2. sebab 28 dan 29 ade keje. last time aku arranged one event, and aku pergi bandung. pastu arrange jamuan raya, aku pegi induksi. kali ni arrange CME course. tapi nk cuti kahwin. macam risau je kalau aku takde attend sendiri. hiks. terpaksa korbankan cuti. cuti lama pas habis semua majlis bulan 1 nanti, bole?

lagi apa?

oh, belum kurus lagi -____-"

lagi nak dekat ni, nafsu makan macam membuak-buak pulak. tak bole handle, asyik lapa je, nasib baik bole tahan lg sebab fikir nak pakai baju kawin takut tak muat. haha. so, just makan nasi sekali sehari je. malam tak makan. hehe.

hantaran semua dah settle. 
dah inform OP and remind them.
dah inform MUA.
baju dah siap. veil settle. tudung, belasah je tudung awning tu walaupun tak minat sgt -___-"
inai, dah dapat inai mekah dari kak kiah yang baru balik haji. wehoooo. dh try kat tangan maseela. jadi oren-oren sikit. ok le tu. mls nk pikir lg dah.

lagi? sah2 memang pelamin yang tak siap lagi. nak pass over kt mak or kakak, macam takde keyakinan je nak suruh diorg.-_____-"

ni la padahnye kalau semua nak buat sendiri. duhhh.


4 comments:

nurul izayani said...

chill babe!!

BLuRpL3 said...

all the best ye! insyaAllah ok tu..

do come, visit & be our follower at http://blurplediary.blogspot.com/

do keep in touch =)

Cik Nasha said...

gudluck ya!! :P

HERNANIE said...

thanks korang :))